maandag 11 november 2013

Website

Afgelopen week mijn website aangepast. Dit naar aanleiding van het aanpassen van de website van een klant. Diverse ‘links’ toegevoegd en mijn zichtbaarheid op allerlei media zoals LinkedIn bekend gemaakt. Denkt u dat zoiets helpt? Het schijnt dat wanneer een website veel verwijzingen (links) heeft naar andere websites deze hoger in het zoekresultaat verschijnt. Het zal te maken hebben met de mate van beroemdheid die een website heeft, je bent immers pas echt bekend als je door veel mensen gekend wordt. Het is een lastig fenomeen, hopelijk heb ik mijn website toegankelijk genoeg gemaakt en krijg ik hierdoor meer inspiratie nog meer gegevens te publiceren. Dat is overigens een fluitje van een cent als je de toegangscodes kent. Voor een klant heb ik diverse teksten aangepast en na goedkeuring ‘geupload’. Heeft u ook hulp nodig bij het wijzigen van de gegevens op uw webpagina’s, bel 0610139580 of mail. Voor meer informatie over Juiste Organisatie van Dagelijkse Zaken kunt u terecht op www.jovdz.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten